Van Poelgeest

Veelgestelde vragen: Van Poelgeest & Corona

Van Poelgeest en BMW Group Nederland volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Wij doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

Met onderstaande veel gestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. Wij vragen om uw begrip indien de wachttijd wat langer is.

Stond uw vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan gerust telefonisch contact op met één van onze vestigingen. U kunt uiteraard ook een e-mail sturen naar info@van-poelgeest.nl of uw vraag stellen via het online contactformulier.

LAATSTE UPDATE: 18 DECEMBER 2021

Veelgestelde vragen en antwoorden

Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast?

  • Wij dragen bij het verplaatsen in publieke ruimtes een mondkapje.
  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand – minimaal 1,5 meter – als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden, tijdens:
    • Werkplaatsdoorgangen
    • Aflevering van nieuwe en gebruikte auto’s
    • In ontvangst nemen en uitgeven van huur- of leenauto’s.

Welke onderdelen van de auto’s worden er regelmatig gereinigd?

  • Deurgreep buitenzijde
  • Deurgreep binnenzijde
  • Stuur
  • Versnellingspook/keuzehendel automaat

Zijn de Van Poelgeest vestigingen gewoon geopend tijdens de normale openingstijden?

Alle Van Poelgeest vestigingen zijn ”gewoon” geopend tijdens de normale openingstijden voor onderhoud en reparatie. Per 20 december is onze showroom, wegens verscherpte Corona maatregelen, alleen virtueel te bezoeken. Bekijk de openingstijden per vestiging hier.

Kan ik de klantenservice van BMW Nederland nu bereiken?

U kunt contact opnemen met de Klantenservice van BMW Nederland via telefoonnummer 0800 – 099 22 34 (gratis): op werkdagen tussen 08.00 uur en 19.00 uur, op zaterdag en zondag tussen 10.00 uur en 18.00 uur.

Mijn BMW of MINI moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen risicogebieden heeft bezocht en/of u in contact bent geweest met een besmet persoon. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor Vervangend Vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet.

Daarnaast worden onderstaande onderdelen van de auto professioneel gereinigd.

  • Deurgreep buitenzijde
  • Deurgreep binnenzijde
  • Stuur
  • Versnellingspook/keuzehendel automaat

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn BMW of MINI, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw BMW of MINI op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte BMW of MINI, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen zoals bijvoorbeeld met Whatsapp video’s. Neem gerust telefonisch contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Mijn nieuwe BMW of MINI wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst kunnen wij de BMW of MINI bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om ruim van te voren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen. Daarnaast is het advies om minstens 2 uur na de aflevering nog geen gebruik van de auto te maken.

Mijn nieuwe BMW of MINI wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem gerust contact met ons op

HomeVeelgestelde vragen: Van Poelgeest & Corona