Van Poelgeest

Voorwaarden BMW Service Inclusive.

Voorwaarden BMW Service Inclusive.

 

1. Met BMW Service Inclusive heeft u, voor een bepaald voertuig, het recht gekocht op de hieronder vermelde services, uit te voeren door alle aan dit programma deelnemende BMW Dealers of BMW Erkend Service Partners, gedurende de looptijd of, indien dat eerder bereikt wordt, de kilometrage van uw contract. Er zijn diverse looptijden en kilometrages mogelijk.

2. Als het voertuig wordt overgedragen binnen de geldigheidstermijn, worden de rechten van deze diensten overgedragen op de nieuwe eigenaar van het voertuig.

3. Binnen BMW Service Inclusive kunt u kiezen uit twee servicepakketten: BMW Service Inclusive (SI Service) Inspectie en werkzaamheden volgens de ‘Handleiding voor de auto’ en het onderhoudsboekje, dat met de auto wordt meegeleverd. Dit omvat inspectie werkzaamheden en vervanging van motorolie, luchtfilter, microfilter, bougies, remvloeistof met inbegrip van bijbehorend arbeidsloon. Om voor een voertuig aanspraak te kunnen maken op kosteloze dienstverlening ingevolge BMW Service Inclusive, dient de eigenaar steeds goed voor het voertuig te zorgen en dient het voertuig op correcte wijze gebruikt te zijn. Daarnaast moeten de onderhoudsbeurten verricht worden op de tijden zoals deze in de auto of onderhoudsinstructies zijn aangegeven en/of binnen het tijdsbestek/de kilometrage zoals vastgesteld door de fabrikant.

4. De volgende zaken maken geen deel uit van het BMW Service Inclusive programma:

  • Services buiten de gespecificeerde service intervallen
  • Slijtagedelen als bijvoorbeeld remschijven, remblokken, koppeling etc.
  • Brandstof en vervuiling in het brandstofsysteem
  • Schade aan de lak, corrosie, chassis, afdekkingen en bekledingen
  • Schade aan glas (ruiten, lampen)
  • Ruitenwisserrubbers vervangen buiten de gespecificeerde service intervallen
  • Reparatie van niet-originele accessoires
  • Opsporen en verhelpen van bijgeluiden buiten de garantieperiode
  • Vervangen van en banden/wielen balanceren
  • Vervangend vervoer buiten de garantieperiode
  • Schade/reparaties veroorzaakt door onachtzaamheid van de bestuurder (zoals motorschade als gevolg van te weinig olie)
  • Schade ten gevolge van ongevallen of andere invloeden van buiten

6. Services die verleend worden door de BMW Group Service Centrale en garantieclaims die vallen onder de aansprakelijkheid van materiaalfouten, blijven onaangetast.

7. De uit te voeren werkzaamheden vallen onder de reparatievoorwaarden van de deelnemende BMW Dealers of de BMW Erkend Service Partners.

8. Mocht uw voertuig onverhoopt gestolen worden, of total loss verklaard worden, dan vervallen alle rechten op BMW Service Inclusive. BMW Service Inclusive is niet overdraagbaar op een ander voertuig.

9. De keuringskosten van de Algemene Periodieke Keuring (APK) en kosten voor vervangend vervoer vallen niet binnen het BMW Service Inclusive programma.

10. De ingangsdatum van Service Inclusive is gelijk aan de datum van de eerste tenaamstelling.

11. Tarieven kunnen mogelijk afwijken bij voertuigen met een t.o.v. Europa afwijkende standaard onderhoudsinterval. Vraag uw een van onze medewerkers voor meer informatie.

12. Annuleren van een Service Inclusive pakket is mogelijk binnen 2 maanden na aanvragen, mits er geen gebruik gemaakt is van het pakket.

HomeVoorwaarden BMW Service Inclusive.