Van Poelgeest

The Power Of Choice

Bij BMW Group wordt altijd vooruit gekeken én gedacht. Terwijl wij de huidige generatie BMW’s afleveren, zijn ze in München (-Hoofdkantoor BMW Group) al druk bezig met de volgende generaties. Met de huidige hot-topics als de klimaatverandering, houdt BMW zich grotendeels bezig met groene(re) mobiliteit. Welke technologie heeft de grootste hefboom om de wereldwijde uitstoot te verminderen? En hoe doen we dat? En dat alles, zoals ze het in Duitsland zeggen, met “Wirksamkeit”, ofwel doeltreffendheid, op basis van wetenschappelijke kennis en technische gegevens.

Een belangrijke factor van doeltreffendheid is dat de klant het wil, wenst en gebruikt. Daarom werkt BMW Group aan een optie die voor iedere toekomstwens van toepassing is. Genaamd: The Power Of Choice. Dat betekent dat BMW’s en MINI’s zo gebouwd gaan worden dat er gedurende de productie gekozen kan worden welke motorisering geïnstalleerd wordt in het voertuig. Ieder model moet dus voorzien kunnen worden van diverse aandrijflijnen.

Uw keuze blijft dus: conventionele brandstofmotoren met topprestaties voor wat betreft emissies, volledig elektrische auto’s, plug-in hybrides én in de toekomst: brandstofcelvoertuigen. “Omdat we geloven in The Power Of Choice: diverse aandrijflijnen, voor diverse klanten over de hele wereld.” zegt Oliver Zipse, CEO BMW AG.

Bevroren autodeuren, wat doe je er tegen?

Overzicht

Meer bekend over de BMW i4

HomeNieuwsThe Power Of Choice